خانوما شما هم تو بارداری بی‌نهایت احساس تنهایی می‌کردید؟

۷ پاسخ

من شوهرم بی نهایت بهم توجه میکنه احساس تنهایی نکردم ولی هورمونام ریخته بهم بابت چیزای دیگ همش اعصابم خورد میشه گریم میکنم هرازگاهی اینک چرا هنوز سیسمونی کامل نشده و هزارو ی چیز مسخره دیگ

اره حتب گریه هم میکردم

اره
حتی با اینکه شوهرم خیلی هوامو داره خیلی توجه میکنه🙁

بله زیاد

بله عزیزم شدیدا

اره افسردگی دارم به شدت حساس و همش بحث میکنم با شوهرم امروز دیگه اعتراض کرد بنده خدا

اره بسیار

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم👼🏻🩵 مامان گل پسرم👼🏻🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تو دلی ❤️❤️ مامان تو دلی ❤️❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۶ ماهگی