فردا سونو انتی دارم استرس دارم😢

۶ پاسخ

انشالا صحیح و سالمن🥹🤲🏻

عزیزم منم فردادارم توکل کنیم به بزرگی خودش❤️🙏

منم فردا انتی دارم
همراه با استرس

استرس واسه چی عزیزم
اتفاقا منم فردا نوبت انتی دارم انقد ذوق دارم که برم که نگووو برا اولین بار میخوام صداشو بشنوم ببینمش خیلی قشنگه که به خودت استرس نده به همه چیزای قشنگی که فردا میخوای ببینی فکر کن 😍😍

عزیزم خدایی ک خودش نعمت قشنگش رو بهت داده خودشم مواظبشه اصلا استرس نداشته باش عزیرم بسپار بخدا🥰

استرس چرا

سوال های مرتبط

مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 ۱ ماهگی
مامان ماهان ❤ محمد مامان ماهان ❤ محمد ۲ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل هفته شانزدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هفدهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان اسما مامان اسما هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مهراد وهیراد مامان مهراد وهیراد هفته نوزدهم بارداری