فردا میری میبینیش صدای قلبشو میشنوی کلی ذوق میکنی 😍😍🥹
من سونو انومالی دارم همش فکرم درگیر نی نی سالم
ایشالا که همه چی خوبه 🩵
دعا کن .. صلوات بفرست.. ایت الکرسی بخون .. شک نکن همه چی خوبه 🙏🤰
۱۲ هفته و چند روز میری ان تی؟
استرس سونو قلبشو یادته؟ الکی بود همه چی عالی بود
این سونو هم مثل همون همه چی عالیه،نگرانی ات الکیه💋
منم فردا ان تی میرم ان شاءالله صحیح و سالم باشه برا همگی
منم فردا انتی دارم انشاالله برا هممون سالمه😍
استرس نداشته باش ایشالله هم چی عالیه 😊❤️
منم فردا انتی دارم اون استرس هست برای همه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.