استرس دارم فردا سونو انتی🥲🥹چیکار کنم استرسم کم شه

۱۰ پاسخ

فردا میری میبینیش صدای قلبشو میشنوی کلی ذوق میکنی 😍😍🥹

من سونو انومالی دارم همش فکرم درگیر نی نی سالم

ایشالا که همه چی خوبه 🩵

دعا کن .. صلوات بفرست.. ایت الکرسی بخون .. شک نکن همه چی خوبه 🙏🤰

۱۲ هفته و چند روز میری ان تی؟

استرس سونو قلبشو یادته؟ الکی بود همه چی عالی بود
این سونو هم مثل همون همه چی عالیه،نگرانی ات الکیه💋

منم فردا ان تی میرم ان شاءالله صحیح و سالم باشه برا همگی

منم فردا انتی دارم انشاالله برا هممون سالمه😍

استرس نداشته باش ایشالله هم چی عالیه 😊❤️

منم فردا انتی دارم اون استرس هست برای همه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته هفدهم بارداری
مامان دوقلوهام😍😍 مامان دوقلوهام😍😍 هفته هفدهم بارداری
مامان دردونه مامان دردونه هفته سی‌وششم بارداری
مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 ۱ ماهگی