۱۶ پاسخ

عرق چهل گیاه خیلی خوبه روزی نصف لیوان

دکتر من به یه خانومی میگفت یه قاشق رازیانه صبح ها با عسل مخلوط کن بخور

هوووف منم درگیر همینم قرص شیر افزا میخورم پودر گالاکتومید
مایعات
غذاهای ابکی
خرما
اب هویج
رازیانه
من تا چند روز پیش کلا سینه هام سفت یفت همش رگ میکرد یهو دیکه رگ نکرد شیر دارم ها ولی رگ نمیمنن سفت نیستن نمیدونم کافی هست یا نه اینارم نصرف میکنم ولی تغیری ندیدم فعلا

حریره.کاچی.آبگوشت.آش ماش

هر چی بچه بیشتر مک بزنه شیر بیشتر میشه

یه خانومی نوشته بود چند تا لیمو عمانی رو سوزاخ کنید و بجوشونید تا رنگ آب عوض شه دوسه روز بخورید شیرتون زیاد میشه حالا من از فردا میخام امتحان کنم

اب کله پاچه.آبگوشت.بلالم من شنیدم شیرو زیلاد میکنه

دم کرده شوید

رازیانه و زیره سبز
میوه موز و سیب میگن خوبه
کاهو از سبزیجات
غذا آبگوشت، قرمه سبزی
کلا حبوبات خیلی شیر رو زیاد میکنن
کاچی بخورین
کرمانیا قوتو و ابروغنو دارن که بمب شیر افزاست
بلدرچین خوبه
قلم و سوپ قلم
برای من خودم اب هویج بستنی و آب انار عالی بود
مغزیجات و خرما هم زیاد میکنه

برنج با تخمرغ میگن خوبه تخمرغ و نیمرو کن بزار رو برنج بخور ماکارونی
هر غذایی که خودت دوست داشته باشی هم شنیدم شیر و زیاد میکنند
استرس نداشته باش تو داری تلاش تو میکنی بهترین مادر هم هستی برای کوچولوت دیگه بقیه ش اینکه شیرت کمه یا زیاده بسپر به خدا نگران نباش

بهترینش برنج و ماهی هس گلم
ما جنوبیا وقتی زایمان می‌کنیم خوراکمون ماهی و برنجه
روزی ک ماهی میخوردم از سینه هام شیر میریخت تا زیر نافم لباسم خیس می‌شد

لاکتاول چند خریدی

اگه بچت زردی نداره رازیانه بخور

اب هویج
خرما

واسه هر کسی ی جو ره مثلا من وقتی پیتزا میخورم

کله پاچه، ابگوشت، سوپ جو بخور

سوال های مرتبط