مامانا علاعم دفع پروتیین چیه؟؟
و اگ کسی داشت باش درمانش چیه

۶ پاسخ

برای منم نوشته بهداشت
نه ورم دارم نه فشاربالا🤔

من امروز میخام برم جواب ازمایشمو بگیرم 😩😪

اگر کم‌باشه نشونه نداره...اگر زیاد باشه ورم وفشار بالا داره

دفع پروتئیینت چنده عزیزم

ورم. فشار بالا

فکرکنم ورمه
دارو میدن شدید باشه ختم بارداری

سوال های مرتبط

مامان لنا مامان لنا ۴ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۱۳ ماهگی
مامان آرمان مامان آرمان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان الوین 🤍👶🏻 مامان الوین 🤍👶🏻 ۱۰ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان مامان آوینا مامان مامان آوینا ۲ ماهگی
مامان کایان مامان کایان ۱۱ ماهگی
مامان دلی



🎀 مامان دلی 🎀 ۳ ماهگی