بچه هاتون چطور میخوابونید؟؟
بیچاره شدم انقد سر پا گذاشتم

۱۰ پاسخ

من دیگ عادت دادم میخوابونم روی تشک خودش کنارش دراز میکشم میخوابه

تا همین چند وقت پیش سر پام بود
دیگه بزرگ ش انداختمش زمین گفتم ولم کن😂😂😂

ب حالت چارزانو میشینم میذارمش تو بغلم لالایی میخونم شیرمیخوره میخوابه
تا دوماه پیش رو پا میخوابید جدیدا اینجوری شده

تو بغل تکون تکونش میدم و لالایی میخونم تا بخوابه حنجره نمی‌مونه برام خوابوندش با مشقته نمیدونم کی یاد میگیره خودش بخوابه نق میزنه ولی نمی‌خوابه مقاومت در حد چی بگم

روي پا كه همزمان شيشه شيرش دهنشه و دستگاه وايت نويز تا خود صبح روشن

به نام خدا
با آهنگ شینقلی نای نای 😂

تو پتو
تو تاب
یا شیشه میدم شیر میخوره میخوابه

من میذارم تو تاب خیلی راحت میخواب

شیشه شیرشو میدم دستش کنارش دراز میکشم میخوره می‌خوابه

وای من هنوز لقمه پیچش میکنم میخابونم به بدبختیییی و آهنگ خواب

سوال های مرتبط