۳ پاسخ

اصلا برای نوزاد جیوه ای رو داخل دهان نگذارید

من همیشه زیر بغل پسرم میزارم درحد ۵ دقیقه برمیدارم

ی لحظه بزار عدد ک زد بردار

زیر بغل و دهن بزار ببین دماش یکیه

سوال های مرتبط

مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی