خنده داره گهواره زده تولد نوزاد ولی من هیچ علائمی ندارم😅😅🥲🥲

۷ پاسخ

هنوز نزاییدی؟ 😅

گهواره چه گناهی داره. 🤣🤣تو شل نمیکنی به این بیچاره چه

من درد دارم ولی کو زایمان

وای منم هیچ علائمی ندارم😵‍💫

رفتم معاینه میگن رحمم بسته ست باید صبر کنم .گفتن چون بچه اول تا ۴۱ هفته راه دارم.
چون طبیعی ام گفتن بستری نمی‌کنیم 😔

فردا نوبت سونو دارم ببینم چی میگه دکترم خیلی دعام‌کنید

عزیزم زودبرودکترکه بهت امپول فشاربزنن خدای نکرده بچه مدفوع کنه میخورتش زودبرو

کاشکی داشتی کاری کردی این مدت که زایمانت بیوفته جلو یا نه؟

سوال های مرتبط

مامان نوردلم مامان نوردلم قصد بارداری
مامان 🩵شاهانم🩵 مامان 🩵شاهانم🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان حسبی الله🫀 مامان حسبی الله🫀 هفته هفدهم بارداری
مامان 🐣🐣 کوچولو مامان 🐣🐣 کوچولو هفته دهم بارداری
مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته شانزدهم بارداری