هنوز نزاییدی؟ 😅
گهواره چه گناهی داره. 🤣🤣تو شل نمیکنی به این بیچاره چه
من درد دارم ولی کو زایمان
وای منم هیچ علائمی ندارم😵💫
رفتم معاینه میگن رحمم بسته ست باید صبر کنم .گفتن چون بچه اول تا ۴۱ هفته راه دارم.
چون طبیعی ام گفتن بستری نمیکنیم 😔
فردا نوبت سونو دارم ببینم چی میگه دکترم خیلی دعامکنید
عزیزم زودبرودکترکه بهت امپول فشاربزنن خدای نکرده بچه مدفوع کنه میخورتش زودبرو
کاشکی داشتی کاری کردی این مدت که زایمانت بیوفته جلو یا نه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.