و الان برای من زدع یه روز تاخیر
سلام برای منم همین مشخصاتو زدع فقط شروع پریودی من ۲۹ اردیبهشت چجوری حساب میشه؟
سونو گرافی خوب سراغ داری کرمان ک هزینش بالا نباشه؟ برای nt
شما که بی بی چک تون مثبته
مبارکه گلم
منم فردا موعدمه🤦♀️
منم هیچ علائمی نداشتم تا هفته ۶ الان دارم میمیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.