۶ پاسخ

و الان برای من زدع یه روز تاخیر

سلام برای منم همین مشخصاتو زدع فقط شروع پریودی من ۲۹ اردیبهشت چجوری حساب میشه؟

سونو گرافی خوب سراغ داری کرمان ک هزینش بالا نباشه؟ برای nt

شما که بی بی چک تون مثبته
مبارکه گلم

منم فردا موعدمه🤦‍♀️

منم هیچ علائمی نداشتم تا هفته ۶ الان دارم میمیرم

سوال های مرتبط

مامان حسبی الله🫀 مامان حسبی الله🫀 هفته هفدهم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌ام بارداری
مامان نوردلم مامان نوردلم قصد بارداری