مامان جوجه ببر کلینیک دکتر مستاجران خیلی هزینه ش کم میشه نسبت به جاهای دیگه
دقیقا پسرم وقت داره، عصب کشی میکنن با روکش اول یه ژل قرمز میزنن بعدش آمپول اصلا بچه متوجه نمیشه، بعد عصب کشی میکنن، پسرمن صب نمیکرد یکی ازدندپناشو نصف کرده، دونه ای 8تومن
عصب کشی میکنن
بی حسی هم اول ژل میزنن بعد آمپول
حتما حتما پیش متخصص اطفال ببرش نه دندان پزشک عمومی
خیلی کم طول میکشه شاید یک ربع با روکش کلا
آمپول هم نشونش نمیدن
بچه ها تصوری از درد دندون پزشکی ندارن جای خوب ببر اطفال باشه خیلی هم حرفه ای
من پسرمو اولین دندون بردم متاسفانه عمومی بود کارش بد بود دندون آبسه کرد درد گرفت و بعدش هزارتا داستان و پسرم که آنقدر راحت همکاری میکرد دیگه ترسید از دندون پزشکی
همیشه هم نفرین میکنم دکتر رو چون من پرسیده بودم اطفال گفته بودن آره
عزیز م نگران نباش خیلی راحته وقتی ببریش اول براش عکس مینویسه باید بگیری بعدش بهت میگن تعداد خرابی هاش را ونوبت بهت میدن یک اسباب بازی میدن وامپول را سریع میزنن یک لحظه هست فقط،دردش بعدش دیگه حالت خوابه میگه بذارش رو صندلی تو یک اتاق ذیگه .سریع همش را درست میکنن
برای پسرم تازه یکم سیاه شده میترسم بد تر بشه میگه چیزی میخورم یکم درد میگیره
شهر ما دندانپزشک کودکان نداره بقیه ک میگن من نمیتونم براشون کاری بکنیم
آخه دختر خواهر شوهرم هم دندونش درد میکرد اینجا قبولش نکردن بیچاره منتظره تا یه روز بیفتن تازه ۸سالشه
دختر منم همین مشکلو ب تازگی پیدا کرده...ولی هنوز اقدام نکردم...میگم دندونای اسیایی یه روز میفتن؟؟
حتما ببر عصبی کشی میکنن با روکش
از دختر من همه خراب بودن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.