۲ پاسخ

ببین بلندش کن ببین میتونه پاشو بزاره زمین..فقط درده یا دررفتگی چیزی نباشه ی وقت ک هرچی بمونه سخت تر میشه

دخترم منم چند وقت پیش خیلی اروم افتاد ولی پاشو ی هفتع اتل بستن..اونم اصلا باد نکرده بود ولی ترک داشت

با این پماد مسکنا ماساژ بدی بهتره

سوال های مرتبط

مامان فسقل خان👑☀️ مامان فسقل خان👑☀️ ۲ سالگی