دقیقامنم
منم همینجوریم عزیزم طبیعیه
من ک کلا کیسه یخ میزارم رو پاهام بلکه خوابم ببره
از علائم بارداریه منم میشم بعضی شبا
پاهاتو بشور یا پارچه خیس کن بزار روش بهتر میشی
سلام عزیزم منم همسرم اینطور بود متوجه شدیم غلظت خون داره. بعد از دو جلسه حجامت الان خداروشکر که پاهاش داغ نمیکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.