سلام خانوما
خیلی استرس زایمان طبیعی دارم
کمکم کنید🥺😢

۸ پاسخ

اصلا نترس هر چی بترسی برات سخت تر میشه دردش زیاده ولی چیز عجیب غریبی نیست مثل درد پریوده ولی شدید تر

پریشب بستری بودم برای خونریزی بخش زایشگاه ۲ نفر بودن بی دردی گرفتن انقدر راحت زایمان کردن

درد شدیددددددددددددد پریودی هست هیچی نیست نترس دکتر میاد معاینه می‌کنه یا پرستار هر چند بار ببینه چقد باز شده دهانه رحم همین فقط موقع اومدن بچه ب ۶ سانت ب بالا رسیدی دردش شدید تر میشه خیلی زود میگذره نگران نباش به محض اینکه بچه اومد خود سر تخت که هستی انگار تو نبودی این همه درد داشتی سریع از بین میره دردات

سعی کن دردات شروع شد جیغ نزنی و نقش های عمیقی بکشی جیغ خودش باعث میشه درد بیشتر شه،از اوایل زور نزنی الکی انرژی مصرف کنی موقعش ک برسه خود پرستارا میگن زور بزنی،خیلی زود بیمارستان نری دردا ک به ۱۰ دقیقه رسیدن بری اگ بیمارستان خیلی دوره دردا به ۱۵ دقیقه رسیدن برو،دردا خودشون از درد پریودی کم و منظم شروع میشن و کم کم دردا یکم هی شدیدتر میشن واسه همین آدم میتونه تحمل کنه

نگران نباش بدنت برای زایمان طراحی شده منم استرس دارم ولی سعی میکنم بهش فکر نکنم یه روز درده دیگه توکل بر خدا انشالله از پسش بر میایم

کاش کلاس بارداری شرکت میکردی . حالا اگه ماما همراه بگیری خیلی خوبه . من اپیدورال هم زدم راضی بودم

گلم سعی کن نترسی و خودتو واسش آماده کنی ک استرست کم شه،باعث میشه درد هم کم شه

منم همینطور 🫤 هیچ اطلاعاتی هم ندارم

سوال های مرتبط