۹ پاسخ

پسر من ۷ تا درآورده و یکیشم تو راهه خیلی اذیت میکنه دندون لامصب

خب خوشگلم باید عرض کنم تقریبا تا ۴ سالگی این عذاب ادامه داره😭😂 اینو منی میگم که یه ساله دارم با یه ۲سالو نیمه.الان دقیقا دوتاشون دارن دندون درمیارن و من داغونترینم 😭😭😭

هنوز‌اول‌راهی‌عزیزم

منکه بخدا پاره شدم اونقد اذیت میکنه یه ذره بازی نمیکنه همش نق نق دیونم گرده به زور خوابوندمش مسه چیز خوابش میاد مقاومت میکنه 🤦‍♀️🤦‍♀️

واى دقيقا منم🥲

ای روله مبارکه ایشالله چیزای خوشمزه بخوره

سلام عزیزم روبیکا کانال دارم مسائل مربوط به بچه هارو توضیح میدم
@Radvinmami
پیام بده ادت کنم
کامل توضیح هم دادم چه مسواک و خمیر دندونی مناسبشونه

منم بعد از در اومدن چهارمیش یه مدت آرامش داشتم الان دوباره شروع شده این روند 🤦🏻‍♀️🥹 خیلیم گناه دارن چقد درد میکشن با در اومدن هر کدوم🥲🥲مخصوصااا بالاییا پدر من بیشتر درومد

تا در اومدن همه ی دندونا

سوال های مرتبط