۵ پاسخ

درخواست دادم قبول میکنین

عزیزم شماپیش دکترحسینی السادات ربابه عمل سپتوم کردین بعدش باردارشدین؟؟؟؟؟

به دکترت بگو دارو میده واسه تهوع
اره سخت میگذره ۸ کلا

استفراغ زیاد نگاه سعی کن پلو اینا درست کنی بیشتر غذای خشک بخوری من اینجوری یکمی بالا نمیارم قیمه یاخورشت کلن ابکی معده ام هضم نمیکنه همش بالا میارم درد کمر پهلو بیشتر دارم من

دقیقا مثل منی

سوال های مرتبط

مامان هستی، لنا،دنیز مامان هستی، لنا،دنیز ۵ ماهگی