دندونای بالا اول در میاد یا پایین؟👀🤔

۸ پاسخ

پسر بزرگ من اول دندون بالاش دراومده بود

حدود12ماهگی هر دو بالا دراوردن، ماها میگیم دندان بالا دربیاره از آسمون روزیش میاد، پایین دربیاید از زمین

بچه های من بالا در آوردن

دختر من اول از بالا در آورد البته تو یکسالگی

معمولا پایین ولی غیر طبیعی هم نیست اگه اول بالا در بیاد

پایین

پایین

هرکیو میبینم اول پایین ولی نسل جدید دخترم از آخر ورم کردن هنوز در نیومدن ولی دختر دوستم همسن لیانا از آخر دندون در آورده بالا و پایین جلو نیستن مامانش میگف بارو نمیکزدم تا دیدم😕🤣

سوال های مرتبط

مامان رادمان مامان رادمان ۱۷ ماهگی