مامانا قطره اینفاکول خوبه برای کولیک نوزاد؟

تصویر
۵ پاسخ

واقعا خوبه به شرطی که از سیسمونی فروشیا نگیری...معلوم نیست چیه ریسکه .‌.گفتن خیلی تقلبی داره به قیمت زیاد میدن به ملت...

عزیز گرونه کسی سمتش نمیره من گرفتم من از متخصص دخترم پرسیده بودم بهم گفته بود هر ۸ یا ۶ ساعت فقط ۶ قطره

خیلیییییی من کولیکز میدادم اوکی بود بعد اخراش گفتم بچم داره اذیت میشه اینفاکول دادم کلا بعد چند روز درداش حذف شد ولی دکتر گفت این خارجیه نباید اینجور ک زیاد میگن استفاده شه همون ۶ قطره

من راجعبه اینکه خوب یا بد نمیدونم
اما از چنتا پزشک متخصص نوزاد سوال کردم ردش کردن چون داخل داروخانه ها نیست و قاچاقی وارد میشه تو شرایط درست که دارو جابه جا میکنن نیست و سیسمونی فروشی ها دارن منم نگرفتم دیگه چون واقعا ریسک داره

تعریفشو شنیدم
فک کنم قیمتش بالا باشه درست؟

سوال های مرتبط

مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 ۸ ماهگی
مامان محمد اسحاق مامان محمد اسحاق ۲ ماهگی
مامان آنــــــیا🫀 مامان آنــــــیا🫀 ۶ ماهگی