از استرس هیچی نخوابیدم ساعت هشت هم باید برم برای عمل 🥹🥹

۶ پاسخ

برای سلامتی بچم دعا کن زردیش برنگرده دوشب تو دستگاهه.
انشاالله خودتم سالم نینی بغل کنی

بسلامتی عزیزم .واسه منم دعاکن .کاش یروزبیادمنم بگم فردامیرم برای زایمان 🥹🥹🥹

عزیزم بسلامنی منم دوست داشتم زودتر برم خیلی هم اصرارکردم گفت ن چیزی نمیشه ولی الان دل‌درد کمردرد و انقباض دارم تا دوشنبه هم باید صبر کنم لامصب

عزیزم چرا استرس میگیری انقدر زود میگذره متوجه نمیشی

به سلامتیییی چه خوب

عزیییزم به سلامتی انشالله، دقیق چند هفته ای؟

سوال های مرتبط