من دوساعته ام بالا بود مث شما دکتر فقط رژیم داد بهم
ناشتا باید زیر۹۵ باشه و دوساعت بعدصبحانه باید زیر ۱۴۰ باشه
دو ساعته ات بالاس دکتر بهت رژیم میده
ناشتا خوبه دوساعته یه کوچولو بالاس شاید دکتر بگه رژیمبگیری
ناشتا مهمه ک خوبه
خییلی کم البته
ناشتا خوبه ولی دوساعته یخورده بالاست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.