بچه ها قند من چطوره؟؟؟ بالاس

تصویر
۷ پاسخ

من دوساعته ام بالا بود مث شما دکتر فقط رژیم داد بهم

ناشتا باید زیر۹۵ باشه و دوساعت بعدصبحانه باید زیر ۱۴۰ باشه

دو ساعته ات بالاس دکتر بهت رژیم میده

ناشتا خوبه دوساعته یه کوچولو بالاس شاید دکتر بگه رژیم‌بگیری

ناشتا مهمه ک خوبه

خییلی کم البته

ناشتا خوبه ولی دوساعته یخورده بالاست

سوال های مرتبط

مامان جوجی ها💖💙 مامان جوجی ها💖💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نهال🎀 مامان نهال🎀 ۱۰ ماهگی
مامان فستغ مامان فستغ ۸ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۱۱ ماهگی
مامان جانیار مامان جانیار هفته سی‌ونهم بارداری