خانوما قند ۲۲۰ خیلی بالاس؟ چی باید بخورم

۱۳ پاسخ

اره بالاست... باید قندتو کنترل کنی مثل میوه برنج و ماکارونی و مواد شیرین ... و پیاده روی کن... متاسفانه بارداری بیولوژی بدنو تغییر میده

حتما ب دکترتون بگید احتمالا دارو نیاز دارین

220ناشتا خیلی بالاس
منم دیابتی بودم تو بارداری ولی از 100بالا نمیرفت
خیلی مراقب حرکات بچه باش

بله عزیزم خیلی بالاست بعد غذا ۱۲۰تا۱۲۵
ناشتا هم ۹۰ ب پایین

قبلا خوب بود. الان رفته بالا. ی هفته دیگ زایمانمه

دیگه هفته ی آخر هستی نگران نباش

به دکترت بگو رژیم میده الان فهمیدی بالاست یا قبلا هم بالا بود .
بنظرم انسولین شاید تجویز کنه

سلام عزیزم آره خیلی بالاست

چی بخورم بیاد پایین

اره ناشتا بودم. واای.

من ناشنا ۸۹ بودم دکترم گفت لب مرزی مراعات کن
دیگ قندی جات و چیزای نشاسته دار و حذف کن از برنامه غذایییت یا خیلی محدود و کم بخور

آره فک کنم بالاست برای من دوتاشم هم ناشتا هم یک ساعته زیره ۸۰ بود فک کنم ۷۶ بود

ناشتا ۲۲۰ بود ؟؟
ناشتا از ۹۲ به بالا تو بارداری میگن باید مراعات کنین

سوال های مرتبط

مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی
مامان گل پسرام🧿💎 مامان گل پسرام🧿💎 ۱۰ ماهگی
مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی
مامان تربچه مامان تربچه روزهای ابتدایی تولد