فشارم بالاس چی بخورم

۷ پاسخ

من همیشه یکم اب لیمو یا اب نارنج میخورم اوکی میشه

خیار
آب ماست
کاکائو تلخ
پرتقال

هندونه و خیار بخور
ولی به دکترت بگو

برو دکتر حتما

بعد غذا رب انار هم خوبه.

ماست و خیار
اگه میتونی برو دکتر هفته ات بالاست فشار خیلی ضرر داره برا بچه

تا مینونی مایعات بخور گوجه و خیار هم خوبه فشار میاره پایین

سوال های مرتبط

مامان نویان🧸 مامان نویان🧸 ۳ ماهگی
مامان پسرام💙💙 مامان پسرام💙💙 ۸ ماهگی
مامان شازده خانوم💖 مامان شازده خانوم💖 تولد
مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ ۱۳ ماهگی
مامان هیوا   🐻🐥🫀💖 مامان هیوا 🐻🐥🫀💖 ۴ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۶ ماهگی
مامان سید کوچولو💙 مامان سید کوچولو💙 ۳ ماهگی