فشارم ۱۳۰ روی ۷۰ بالاس یا نرمال

۷ پاسخ

نه عزیزم بالاس باید ۱۰-۱۱باشه

زیر ۱۴ خوبه

خوبه از ۱۴ ب بالا نیاز ب پیگیریه

یکم بالایی

بله یکم بالاست

۱۳تقریبا بالا هست

بالاس یکم

سوال های مرتبط

مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی
مامان نویان🧸 مامان نویان🧸 ۳ ماهگی
مامان حسنا خانوم مامان حسنا خانوم ۷ ماهگی