دستگاهه دقیقه ؟ صحبت نکردی وسط فشارگرفتن یا قبلش چیزی نخوردی که فشارت بالا بره ؟ یبار دگه بگیر
اگر همین بود فشارت بالاست خوب نیست کنترلش کن
من دکتر قلب رفتم گفت تا فشار ١۵ به خانم باردار دارو نمیدیم و طبیعیه فقط باید چک کنی دفع پروتیین نداشته باشی
ارع استرسه شاید یکم اروم باش دوباره بگیر
اره برو دکتر
آره من ۱۳ بود قرص فشار داد
اره يكم بالاست
اره بالاس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.