فشارم ۱۳رو ۸عه
همیشه ۱۰بود بالاس؟

۷ پاسخ

دستگاهه دقیقه ؟ صحبت نکردی وسط فشارگرفتن یا قبلش چیزی نخوردی که فشارت بالا بره ؟ یبار دگه بگیر
اگر همین بود فشارت بالاست خوب نیست کنترلش کن

من دکتر قلب رفتم گفت تا فشار ١۵ به خانم باردار دارو نمیدیم و طبیعیه فقط باید چک کنی دفع پروتیین نداشته باشی

ارع استرسه شاید یکم اروم باش دوباره بگیر

اره برو دکتر

آره من ۱۳ بود قرص فشار داد

اره يكم بالاست

اره بالاس

سوال های مرتبط

مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی
مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی
مامان شازده خانوم💖 مامان شازده خانوم💖 تولد