۲ پاسخ

بنظرم یکم‌بالاس اونقدرا ن
من فشارم ۹ هست همیشه وقتایی ک ۱۰ و ۱۱ میشه خیلی زیاده و سرگبجه و اینا میگیرم
البته هرکسی یجوره،دکترت ک ازمایش نوشته برات دیگ نگران نباش

من پاهام‌داغ میشه چربیم بالاست با اینکه لاغرم

سوال های مرتبط