۳ پاسخ

منم سونو و ویزیت اخرم ۳۶ هفتگی فشارم رفت بالا قبلش همش۱۱_۱۲بودم
منم فشارم ۱۳ رو ۸ بود یه روز ستری و تحت نظر بودم حتی متخصص قلب رفتم اکو و نوار قلب گرفتم
دکتر گفت اوکیه بارداری طبیعیه فقط نمک زیاد نخور الکی استرس نگیر

دکتر ب من گفت نباید از ۱۲ بالاتر بره

خطرناک ک نیست ولی مراقبت کن نمک اصلا نخور ب هیچ عنوان بعد آ اس آ بخور البته اگه دکترت برات تجویز بکنه برا رقیق کننده خونه

سوال های مرتبط