منم سونو و ویزیت اخرم ۳۶ هفتگی فشارم رفت بالا قبلش همش۱۱_۱۲بودم
منم فشارم ۱۳ رو ۸ بود یه روز ستری و تحت نظر بودم حتی متخصص قلب رفتم اکو و نوار قلب گرفتم
دکتر گفت اوکیه بارداری طبیعیه فقط نمک زیاد نخور الکی استرس نگیر
دکتر ب من گفت نباید از ۱۲ بالاتر بره
خطرناک ک نیست ولی مراقبت کن نمک اصلا نخور ب هیچ عنوان بعد آ اس آ بخور البته اگه دکترت برات تجویز بکنه برا رقیق کننده خونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.