خانما پایه فشارم بالاس؟؟

#بارداری#زایمان

تصویر
۸ پاسخ

نه عالیه منم همینم

نه خوبه

ی بار دیگه چکش کن فشار پایینت بالاس واسه ده معمولا باید روی پنج و شیش باشه

چقد ضربان قلبت بالاس ؟؟؟ اذیت نویسی واقعا من مردم زنده شدم فشارت عالیه ضربان قلبتو پیگیری کن ممکنه ضربان بچه هم بالا بره دکتر بمن قرص داد

ن خوبه

یه بار دیگه چک کن
سیستول و دیاستولت خیلی بهم نزدیکه احتمالا خطا میزنه
و اینکه ضربان قلبت بالاست تپش قلب نداری؟؟

نه. خوبه

نه ۱۰ روی ۸ عالیه

سوال های مرتبط

مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی
مامان نویان🧸 مامان نویان🧸 ۳ ماهگی
مامان شازده خانوم💖 مامان شازده خانوم💖 روزهای ابتدایی تولد