مامانا فشارم ۱۲روی نه بالاس؟؟؟؟توروخدا بگین

۱۱ پاسخ

عزیزم چندهفته برات نوبت زایمان زده

خوبه ک .
واسه من ۱۳ میشد ۱۶ روی ۹ میرفت . آخر دکترم قرص داد خداروشکر فعلا خوبه ایشالا از این ب بعدم خوب پیش بره.
شماهم اصلا استرس نده هیچی نیست ۱۲ روی ۸ ک عالیه

خوبه ولی نمکتو کم کن

۱۳لب مرز هست زیاد نیست ولی مواظب باش بالا دیگه نره نمک اینا نخور
میگن اب لیمو خیار اینا میاره پایین من دیگه یکشنبه سزارین میشم از بس استرس کشیدم تو این چند ماه مردم زنده شدم من قند هم دارم نمیتونم رژیم بگیرم خیلی سختم میشه

واسه منم از ۳۶هفته ۱۲،۱۳میشه

دکتر من گفت12به بالا برای زن باردار بالا حساب میشه،خیار سلز بدون نمک،کاهو،اسپرسو بخور میاد پایین

نه ۱۳ بالا حساب میشه

مراقب باش چک کن مرتب و چیزای شیرین . شوراصلاا نخور

کاملا نرماله عزیزم
درکل باید ۱۲ روی ۸ باشه

یکم اره
لب مرزی بین بالا بودن یا معمولی بودن

ن بالا نیس

سوال های مرتبط

مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی
مامان نویان🧸 مامان نویان🧸 ۳ ماهگی
مامان شازده خانوم💖 مامان شازده خانوم💖 تولد