۹ پاسخ

من ناشتا ۹۷ بود دارو نداد گفت رژیم رعایت کن

راه برو بعد وعده غذایی ات..

۹۶ کنترل شدس من دوتا میخورم ۱۰۸ هسم از۱۲۱ اومدم پایین خداروشکر

من کم کاری دارم چندساله نزاربالاتربره

نه تیرویید بین ۱تا ۴ خوبه

زیاده اگر تاثیر ندارع متفورمین برات بگو انسولین تجویزکنه دکترت....من روزی یکی میخورم متفورمین هرشب بعد غذا قندم خداروشکر کنترل شده ۹۵بود شده۷۶

نه دیگه برا کسی دیابت بارداری داره این عدد نرماله

دیگه لب مرزی
حواست در کنار دارو ب خوردو خوراکتم باشه

بله
دوتاش بالاس

سوال های مرتبط

مامان مبين مامان مبين ۱ ماهگی
مامان نهال🎀 مامان نهال🎀 ۱۰ ماهگی