گاهی وقتام بخاطر معدس میزنه به سر
یا گرسنگی یا فشاربالا یا کم آبی بدن یافشا عصبی یا کم خوابی.البته سردرد تو یه سری هفته ها طبیعیه،با دکترت مشورت کن
چیکار کنم
خسته نیستی بی خوابی نکشیدی شاید فشارت بالا پاین شده
کم ابی هم میتونه باشه
شاید فشارت بالاست
اصلا سر درد ولم نمیکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.