۲ پاسخ

پله نوردی و ورزش و پیاده‌روی کن دهانه رحم یکم طول می‌کشه تا بخواد باز بشه اگه هر نیم ساعت یا ده دقیقه یه بار باشه آره و اینکه کیسه آبت پاره شده باشه

سلام خانوما من ساعت 10صبح سزمیشم به امید خدا توروخدادعاکنید که سالم نینی روبغل بگیرم دستگاه اینانره درسته بچه کامله ولی گاهی میبینی خدایی نکرده مشکل تنفسی ایناپیدامیکنه میبره میخوابوننش دستگاه دعاکنید توروخدانفری یه صلوات بفرستید بخدامنم سرعمل همتون رودعامیکنم ایشالا شماهم نییتون روبه سلامتی به وقتش بغل بگیرید ایشالا ممنونم ازتون

سوال های مرتبط