۱۱ پاسخ

من حموم میرفتم ماساژ میدادم بعد یه هفته خوب شد

سلام
عزیزم تو خواب عمیش بده بخوره تخلیه بشه
دردش میفته زودم خشک میشه

چرک خشک کن سفیکسیم۴۰۰بخور اگه زیاددردداری استامینوفن یا۳کاره بخور حتما برو زیر دوش آب گرم دست وگردن وسینتوماساژبده خیلی تاثیرداره عزیزم ولی اصلا ندوش

اگه الان خوابش عمیقه بزار بخوره تخلیه ک بشه دیگه شیری تولید نمیشه من همین کارو کردم و اصلا اذیت نشدم

بدوش کمپرس سرد بزار، من روز اول و دوم ی بار دوشیدم روز چهارم درد داشت ی بارم دوشیدم و تمام خودش خشک شد بعد از دوشیدن کمپرس سرد بزار

منم از دیروز صبح گرفتم امروز صبح تو خواب عمیقش شیر دادم خیلی سبک شدم طبق نظر مامانای گهواره تصمیم دارم سه شب همین کارو بکنم که نه خودم اذیت بشم نه بچم

من تا چهار شب تو اوج خواب دادم پسرم خورد دیگه کلا خوب شدم پسرمم اصلا نفهمید و دیگه هم شب ها بیدار نمیشه.

ببین شیرت جمع میشه درد داره
من رفتم زیر دوش ماساژ دادم

من تجربه خودمو میگم رفتم حموم زیر دوش آب ولرم خیلی آروم ماشاژ دادم بعد یه کم شیرشو دوشیدم شب هم وقت خواب یا یه کم روغن زیتون ماساژ دادم خیلی خیلی بهتر شد

کمپرس یخ بزار

قرص کابرگولین عالیه

سوال های مرتبط