قد ناشتام ۹۱..... ۱ ساعت بعد ۱۱۹..... دوساعت بعد ۱۲۸ . خوبه ؟

۷ پاسخ

آره خوبه

آره خوبه

عه هفته مون یکیه 😍😍 چندم ان شاالله تاریخ زایمان زدن??

کدوم آزمایشگاه رفتی شما؟؟
منم همین هفته باید برم 🥲

گلوکز خوردی؟؟

نگران نباش عالیه 👍

عالیه

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری