سلام
من صبر زرد زدم دفعه اول که خورد دید تلخه دیگه نخورد
ولی تا سه شب که بیدار میشد واسه شیر بهش دادم
رفتیم روستا ، اونجا خیلی سرگرمه بهتر کنار اومد
تجربهموپست اخر نوشتم
خیلی راحته نگران نباش
چسب برق زدم موز خیلی روست داره هروقت شیر میخواس بهش موز میدادم با شیر پاستوریزه با نی میخورد خیلی راحت بود برامون یک سال و دوماه بود گرفتمش
من چسب زدم گفتم اوف شدع میدید میرفت تا بعد ۳،۴ روز دیگه سمتش نمیومد
به تدریج مثلا هر روز ۱۰ سی سی از شیری که بهش میدی رو کمتر کن کم و کم و کمتر کن بچه هم اصلااا اذیت نمیش
با شربت دیسیکلومین تلخ کردم. گفتم تلخ هس. اصلا تست هم نکرد
یه قطره تلخک از دارو خونه هست میگیری میزنی بعد چند بار بیاد مزه کنه تلخ باشه بیخیالش میشه من شب اول بهش شیر دادم ولی شب دوم سینه تلخ بهش دادم گریه کرد یه ساعتی بعد خوابید شب بعدش بیدار شد گفت جی جی تلخه آب بده شب بعدش برای آب هم بیدار نشد
منم میخوام بدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.