۲ پاسخ

بله منو فرستادن از مرکز بهداشت بردم با یه دستگاه به چشمش نگاه کردن گفتن سالمه

من یکسالگی بردم برای چشم پزشکی چکاپ شد
باز خودم میبرم برای چکاپ

سوال های مرتبط

مامان مهدیار احمدی مامان مهدیار احمدی ۲ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۲ سالگی
مامان ߊ‌ܠࡅ࡙ߊ‌ܚࡍ🦋💕🥺 مامان ߊ‌ܠࡅ࡙ߊ‌ܚࡍ🦋💕🥺 ۲ سالگی
مامان دانیال و دیار مامان دانیال و دیار ۳ سالگی