تو مسکن سونو خوب کجا داره برم
پوشک بارداری
زایمان

۹ پاسخ

شفیعی

مصباح

اول برو آزمایش بده بعد سونو
منم چند ماه پیش هاله افتاد بیبی چکم
ولی آزمایشم منفی بود

اول برو بتا بده
چند روز عقب انداختی؟؟
بعدش برو سنو
الان بتا بده تا ظهر جوابش اماده میشه
ازمایشگاه بهار بلوار برو
ک انلاین هم بتونی جواب ببینی نیازی نباشه برا دریافت جواب هم بری
بعدش تایم سنو بگیر برا عصر

شفیعی به همین راحتی نوبت نمیده
بعدش سونو بدی ببینی چند وقته و قلبش تشکیل شده یا ن؟؟

بیان مولودی م خوبه

وقتی نمیدونی عدد بتات چنده بعد سنو میری سنو هیچی نشون نمیده خیالت راحت اول باید بری تیتر بتا بدی ببینی عدد بتات چنده چون عدد باید بالای 1500باشه تا نشون بده

برو بیان مولوی یا بازرگان

شفیعی

سوال های مرتبط