۴ پاسخ

من یه ساعتی هس بردم زدم

تجربه من فقط و فقط اومدی خونه سریع پاهاش ببند با یه چیزی و دیگه هیچ کلافه گی نداره .
تبشم چک کن هر یه ساعت استا هم من تا دو روز هر ۴ ساعت دادم
روز سوم هر ۶ ساعت و بعدم تموم
یه بارم تبش داشت میرفت بالا پاشویه کردم فورا اومد پائین
کمپرس هم دستمال گذاشتم فریز و گذاشتم روش بعو دیدم سفت شده اذیت میشه دستمال گرم گذاشتم مایه زیرش شل شد و اردم شد

نترس سختیش ۲روز

دریا هم فردا واکسن داره😭

سوال های مرتبط