۹ پاسخ

اره عالیع

دختر من۷۶۰۰ بود بهداشت گفت خوبه دکترشم میگه خوبه
قدشم۶۷بود

پسر من شش ماهگی ۸۲۰۰ بود...هفت ماهگی نه...

ای جانم🥲ان شاالله که تب نمیکنه. دیگه ۶ ماه راحتی تا واکسن بعدی🙂.
عالیه. پسر منم ۹ کیلو بود قد ۷۰.

عالیه عزیزم
من بچم هفت بود قدشم 62
واقعا هیچی‌نمیخوره بعنی من مردم تو این شیس هفت ماه ناشکری نکنید😂

عزیزم امیدوارم سبک باشه براش و اذیت نشه
منم یکم دیگه باید بریم استرس دارم

دختر من تب نکرد راحت گذشت خداروشکر ان شاالله برا شمام راحت میگذره
وزنشم خوبه خداروشکر
دخترم وزنش ۸۸۵۰ بود قدش ۷۱

بدون تولد چند بود

انشالله ک تب نکنه ماهم دوهفته دیگه واکسن داریم🥴

سوال های مرتبط