۵ پاسخ

منم ۱۰روزدیگه واکسن داره خدابخیربگذرونه

الهی 😓اره واقعا من بیشتر درد کشیدم سره واکسنا

عزیزم انشالله بهتر بشه
چندتا واکسن بود
من ۶.۲ واکسن باید میزدم نزدم سرما خورد تا دیروز خوب بود باز صبح میبینم بینیش کیپه اشکال نداره اینقدر دیر میبرم باز تا خوب بشه الان ۶ماه ۳هفتشه

ان شاءالله سبک باشه
منم هنوز ۴ ماهگی نزدم😢

اخی عزیزم خیلی دردناکه حق دارن
شلوارش درار پاهاشو قنداق کن ک اذیت نشه

سوال های مرتبط

مامان متین🤸‍♂️ایلیا مامان متین🤸‍♂️ایلیا ۸ ماهگی
مامان نویان کوچولوم مامان نویان کوچولوم ۱۶ ماهگی
مامان پسرک🩵 مامان پسرک🩵 ۱۴ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۹ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱ سالگی