۷ پاسخ

هیچ نترس حرف هیچکسو گوش نکن خیییییییلی راحته از واکسن دو ماهگی و چهار ماهگی خیییلی بهتره خیالت راحت خوبه

منم واکسن ۶ نزدیکه بازم استرس گرفتم

از اون‌دوتا‌راحت تر بود‌ دختر من فقط یکم شبش بی قرار بودو دو سه ساعت بد خاب شد

راحته

دختر من اصلا اذیت نشد یکم تب کرد فقط

از واکسن ۲/۴ خیلی خیلی راحتر بود

دختر من ۳روز بعداز واکسن تب کوچولو کرد که با استا کنترلش کردم ۲تا تزریقی دوتا خوراکی

سوال های مرتبط

مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری
مامان اناردون مامان مامان اناردون مامان ۱۷ ماهگی
مامان علی‌رضا مامان علی‌رضا ۱ سالگی
مامان پسرم🧿💙🩵 مامان پسرم🧿💙🩵 ۱۳ ماهگی