۷ پاسخ

عزیزم منم این مشکلو دارم....بردم دکتر گفت شاید رفلاکس پنهان داره...پودر داده فعلا یک هفته هست میدم...فعلا در حد دو قاشق میخوره.. البته با کلی ادا و نق...واقعا خسته و کلافه هستم.

عزیزم نرم‌تر بده یه کم آبکی یا با پست چنگال له کن من دخترم خشک باشه نمیخوره عوق میزنه دکترم گفتم گفت نرم بده اشکال ندارن هدف خوردن واذیت نشدن بچه هست بالاخره مثل ماها بزرگ میشن می‌خورن جانم خودتو بچه رو اذیت نکن💓

غذاشو میکس بده

مشکل من این روزا😮‍💨😮‍💨😮‍💨😮‍💨

منم همین مشکل رو دارم
چیکار باید کرد واقعا

لاقل غذا نمیخوره شیرش و بده دیگه

منم اتفاقا همین مشکل دارم چه کار کنیم

سوال های مرتبط