بخدا خواهر بخدا بچم ۱ هفته هست اسهال هست تب هم داره انقد اسهال بود که دوره مقعدش بشدت سوخته ۱ هفته بدون پوشک گذاشتمش الانم بینیش گرفته و گلوش سرفه میکنه منم همین آزترمایسن رو از امروز شروع کردم
علائم عفونت روده (گاستروانتریت) در نوزادان:
علائم اصلی:
🔸 اسهال آبکی و بدبو (مهمترین علامت!) - مدفوع مثل آب میشه، گاهی با موکوس (بلغم) یا خون
🔸 استفراغ جهنده یا مکرر (نه رفلاکس معمولی!)
🔸 تب (بالای ۳۸ درجه)
🔸 بیحالی شدید (بچه میافته رو دستت، بیدار نمیشه)
🔸 کم شدن اشک و خشکی دهان (کمآبی بدن)
اینا علائمشه بنظر اگ عفونت بود الان ک میگی یک هفته س باید تب میکرد
اگه همراه تب باشه عفونت داره
بچه ای که اسهال باشه چند روز رگه خونی طبیعیه
باید اسهالش بند بیاد
ممکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.