۴ پاسخ

بخدا خواهر بخدا بچم ۱ هفته هست اسهال هست تب هم داره انقد اسهال بود که دوره مقعدش بشدت سوخته ۱ هفته بدون پوشک گذاشتمش الانم بینیش گرفته و گلوش سرفه میکنه منم همین آزترمایسن رو از امروز شروع کردم

علائم عفونت روده (گاستروانتریت) در نوزادان:

علائم اصلی:
🔸 اسهال آبکی و بدبو (مهمترین علامت!) - مدفوع مثل آب میشه، گاهی با موکوس (بلغم) یا خون
🔸 استفراغ جهنده یا مکرر (نه رفلاکس معمولی!)
🔸 تب (بالای ۳۸ درجه)
🔸 بی‌حالی شدید (بچه می‌افته رو دستت، بیدار نمیشه)
🔸 کم شدن اشک و خشکی دهان (کم‌آبی بدن)
اینا علائمشه بنظر اگ‌ عفونت بود الان ک میگی یک هفته س باید تب میکرد

اگه همراه تب باشه عفونت داره
بچه ای که اسهال باشه چند روز رگه خونی طبیعیه
باید اسهالش بند بیاد

ممکنه

سوال های مرتبط