۷ پاسخ

یه دونه صفر برای بیمارستان لازم هست. اگه نگرفتی نگهدار. ولی بیشتر لازم نیست چون دیگه زود کوچک میشه

یه دست صفر نیاز داره کلا

خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری و رشد مغز جنین رو تو کانال بله قرار دادم🌱
اگر توام به دنبال آگاهی هستی یا فرصت مطالعه و یا هزینه خرید کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه✨️
بیا طوری این ۹ ماه بارداری رو سپری کنیم، که بعدا خبری از "ای‌کاش‌" نباشه ✌️

آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor

معمولا بچه 3 کیلو و خورده ای به دنیا میاد سایز1 براش خوبه شاید یکم آستین بخواد تا کنی اما عرضی خوبه سایز0 من سر بچه هام تنگ بود عرضش

منم یه پنج تیکه سایز صفر گرفتم بقیه یک و دو

بنظرم کوچیکه خیلی کاربرد نداره ببر عوض کن 1بگیر بیشتر میپوشه

اگر میتونی ببر عوض کن
اگر نمیتونی عبب نداره نگه دار ولی دو سه روزه تنگ میشه دیگه ، تازه اگر از اولش تپلی مپلی باشه که اصلا نمیشه پوشید

اره میشه

سوال های مرتبط