۵ پاسخ

الان بچه منم این هفته میره تو ۱۰ ماه وزنش ۸۶۰۰ دکتر گفت خوبه

وزنش خیلی خوبه که عزیزم چرا خودتونو سر وزن بچه اذیت میکنید. همین ک رو نمودار باشه و پایین نباشه عالیه

بنظرم خوبه نرماله .
ولی حتما شیر بده نیم ساعت بعد غذا
فرنی و کره و سیب زمینی و ماهیچه بده

دختر منم هفت الان حس میکنم دو روز اسهال خیلیی لاغر شده آب شده 🥲دختر منم چاق نمیشه لاغر میشه قدش ۶۶🥲🥲

الان دختر منم ۸ماهه۷/۱۰۰بچه ی خودتو باکسی مقایسع نکن اگه لازم باشه دکتر یا بهداشت خودش میگه علاوه بر اون استخونش سالم باشه بچه

سوال های مرتبط