الان بچه منم این هفته میره تو ۱۰ ماه وزنش ۸۶۰۰ دکتر گفت خوبه
وزنش خیلی خوبه که عزیزم چرا خودتونو سر وزن بچه اذیت میکنید. همین ک رو نمودار باشه و پایین نباشه عالیه
بنظرم خوبه نرماله .
ولی حتما شیر بده نیم ساعت بعد غذا
فرنی و کره و سیب زمینی و ماهیچه بده
دختر منم هفت الان حس میکنم دو روز اسهال خیلیی لاغر شده آب شده 🥲دختر منم چاق نمیشه لاغر میشه قدش ۶۶🥲🥲
الان دختر منم ۸ماهه۷/۱۰۰بچه ی خودتو باکسی مقایسع نکن اگه لازم باشه دکتر یا بهداشت خودش میگه علاوه بر اون استخونش سالم باشه بچه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.