سلام خوبین میگم سونوآنومالی هم باید چیزای شیرین خورد

۳ پاسخ

اره حتما
نوشابه بخور عالیه

میخوای انومالی بری؟؟؟ قیمتم بگیر

بله بخور تا نینی تکون بخوره

سوال های مرتبط

مامان ماه قشنگم 🎀🌙 مامان ماه قشنگم 🎀🌙 ۵ ماهگی
مامان شازده کوچولو👼 مامان شازده کوچولو👼 هفته سی‌ویکم بارداری