سلام قرص امگا۳ازکی بایدبخوریم؟

۴ پاسخ

از ۱۶ هفته

دکتر من از تشکیل قلب که رفتم نوشت و من میخورم

دکتر من چرا ننوشت برام؟😐

من تو چهارماه که رفتم دکتر نوشت

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🩵 مامان جوجه کوچولو🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فاطمه سدنا مامان فاطمه سدنا ۷ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد هفته چهاردهم بارداری