سلام قرص فولیک اسید تاچندهفته بایدبخوریم؟؟؟

۵ پاسخ

اصلاسربه خودمبادا قطع کنی دکترخودش زمانش رومیدونه به وقتش سری قرصاتوعوض میکنه

من هنوزم میخورم

تا ۱۶ هفته بعدش بری قرصاتو عوض میکنن

دکتر بگی بهتر هست

من تا 13 یا 14 خوردم

سوال های مرتبط

مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان رضا مامان رضا هفته پانزدهم بارداری
مامان آی گل مامان آی گل ۵ ماهگی
مامان قند👶🏻🧿 مامان قند👶🏻🧿 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تودلی🤰🏻😍 مامان تودلی🤰🏻😍 هفته بیستم بارداری
مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد