۴ پاسخ

منم امروز واکسن پسرمو زدم
۲ برابر وزنش پاراکید بده روز اول هر ۴ ساعت
روز دوم هر ۶ ساعت
۳۷ و نیم تب حساب میشه و اگه دیدی تب کرده یه پارچه رو با اب ولرم نمدار کن روی کشاله ران ها شکمش و پیشونیش پاشویه کن
ایشالله که سبک باشه براش

دوبرابر وزنش

0.5 سیسی عزیزم

گلم منم امروز واکسن زدم دوماهگی رو بهم گفتن دوبرابر وزنش استامینوفن بدم یعنی دختر من 5600وزنشه تقریبا 11قطره
والا دما هم چیزی نگفتن بهم منم اینجا باشم بیام ببینم چند درجه به بالا تب میشه🥲

سوال های مرتبط