۷ پاسخ

گلاب بزن به کف پاهاش و شکمش

ی مقدار تب رو دارن نگران نباش
فقط حواست باشه بالانره

تب نداره ک، 38.2 ب بالا تبه

اره پاشویه کن حتما

من دیروز زدم امروز از ظهر تبش اومده رو ۳۶ ۳۷ البته من دستمال مدام میزارم رو سرش نمیدونم تاثیر اونم هست یا نه

تا ۳۸ طبیعیع بعد اگ‌پایین نیومد خطره
جوش نزن ☹️☹️منم باید فردا بزنم

پسر منم همینه امروز زدی؟

سوال های مرتبط

مامان نیکان و آیکان❤️ مامان نیکان و آیکان❤️ هفته بیست‌وسوم بارداری