سلام واس اسهال چی خوبه بچه ده ماهه

۴ پاسخ

پدی لاکت

موز بعضیا اسهال میشن بعضیا یوبچست..کته بدون روغن باماست .. سیب زمینی اپز با ماست ..پودر از داروخانه بخر اگه شدیده روزی دوبار بدش با ماست

موز کته

پودر کیدی لاکت روزی یکی با ماست بده بخوره

سوال های مرتبط

مامان رادمان مامان رادمان ۲ سالگی
مامان مرساناو مرصام مامان مرساناو مرصام ۲ سالگی
مامان H&&H مامان H&&H هفته شانزدهم بارداری
مامان محمدآراد مامان محمدآراد ۳ سالگی
مامان قند و نبات مامان قند و نبات ۲ سالگی