۶ پاسخ

من بادارچین بپز

بد نیست مقویه فقط سرده همین

قلم کلا گاویه دیگه…

چرا خوب‌نباشه فقط سرده هفته ای دو بار بیشتر نریز تو فذاهاش

منم کلا قلم گاوی استفاده میکنم

چرا خوب نیست من از ۸ ماهگی تو غذای پسرم میریزم

سوال های مرتبط

مامان گوگولی مامان گوگولی ۱۵ ماهگی